Προσωπικές Ιστοσελίδες Δημήτριος Ε. Μούρμουρας


Υγεία και Χαρά

Υπολογισμός πληρότητας γεύματος

Ένα γεύμα για να είναι υγιεινό πρέπει να είναι πλήρες.
Τι ακριβώς σημαίνει αυτό;

"Πλήρες γεύμα" είναι το γεύμα εκείνο, που περιέχει, στην αναλογία που του αντιστοιχεί στα συνολικά ημερήσια γεύματα, το αντίστοιχο ποσοστό στις ημερήσιες συνιστώμενες δόσεις.
Το γεύμα αυτό, το πλήρες, εξ ορισμού είναι το υγιεινότερο γεύμα.
Μόνο πλήρη γεύματα πρέπει να τρώμε, 2, 3 ή 4 την ημέρα, και όχι να τσιμπολογάμε αποσπασματικά φρούτα, σαλάτες, γιαούρτια, χυμούς κλπ.
Ας δώσουμε ένα απλοποιημένο παράδειγμα για να γίνει κατανοητός ο ορισμός. Έστω κάποιος τρώει 2 γεύματα την ημέρα "ισόποσα". Τότε οι περιεκτικότητες του καθενός γεύματος στις θρεπτικές ουσίες θα πρέπει να είναι το 50% των ημερήσιων συνιστώμενων δόσεων.
Ένα κριτήριο σωστής διατροφής είναι το "να μην αισθανόμαστε πείνα" ανάμεσα στα γεύματα!

Πως γίνεται ο υπολογισμός της πληρότητας.

Φωτογραφία υπολογισμού Πληρότητος

Στο site "Περιεκτικότητες Τροφών - Υπολογισμός Πληρότητας", μπορείτε να τεστάρετε τα γεύματα σας και ένα-ένα και συνολικά (ημερησίως) και να δείτε πόσο πλήρη είναι. Θα δείτε δηλαδή αν παίρνετε τις ημερήσιες συνιστώμενες δόσεις σε όλες τις θρεπτικές ουσίες! και αναλόγως θα διορθώσετε...

 Στις οδηγίες εδώ, θα βρείτε ότι χρειάζεστε για να δουλέψετε μεθοδικά και να καθορίσετε ή και να διορθώσετε την κατάρτιση των γευμάτων σας έτσι ώστε να πλησιάζετε όσο γίνετε καλύτερα στην πληρότητα του κάθε γεύματος ή να στοχεύετε  την "ημερησία" πληρότητα ή ακόμη και την εβδομαδιαία τοιαύτη!

Μερικές διευκρινίσεις για τους πίνακες


Υπολογίζονται αυτόματα τα παρακάτω θρεπτικά συστατικά 
Η Συνιστώμενη Ημερήσια Δόση Ιχνοστοιχείου η Βιταμίνης είναι ενδεικτική για ενήλικες κανονικού Σωματικού βάρους χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα υγείας (για ιδιαίτερες καταστάσεις παιδιά, ασθενείς εγκύους κλπ πρέπει να συμβουλευτείτε ιατρικά sites)

Δημήτριος Ε. Μούρμουρας

Copyright©2012 Dimitrios E. Mourmouras
valid html Last Update 9 June, 2014